Franck čajevi

četvrtak, 18.12.2014.

Rezultati ankete

Analiza rezultata provedene ankete o “Franck čajevima”



Cilj ankete je pokazati zadovoljstvo potrošača Franck čajeva. Anketa se sastojala od 17 pitanja za čije je ispunjavanje u prosjeku bilo potrebno 2 minute. Anketa je provedena u vremenu od 11.12.2014. godine do 17.12.2014. godine, uglavnom na studentskoj populaciji putem društvenih mreža. Ankete su ispunjavali anonimno.

Pretpostavili smo da mlađe osobe manje konzumiraju čajeve, te smo željeli saznati njihovo zadovoljstvo Franck čajevima te na temelju toga zaključiti radi li se samo o nepopularnosti čajeva među ispitanicima ili nezadovoljstvom.


Rezultati
Anketu su uglavnom popunjavale osobe između 18 i 30 godina starosti (94,74%), zatim osobe mlađe od 18 godina (3,51%), a samo jedna osoba između 30 i 45 godina starosti je ispunila anketu (1,75%), dok nijedna osoba starija od 45 godina nije ispunila anketu (0%).

Među ispitanicima je bilo više ženske polulacije, odnosno njiih 37 ili 64,91%, dok je muška populacija nešto manje ispunjavala anketu, to jest njih 20 ili 35,09%.

Ispitanika o uslugama Franck čajeva je bilo sa različitih područja, odnosno mjesta stanovanja. Najviše ispitanika je dolazilo iz područja grada Osijeka, zatim iz Slavonskog Broda, Vinkovaca, Požege, Đakova, Virovitice, Rijeke, Bilja, Višnjevca, Slatine, Belog Manastira, Našica i Bjelovara.

Najčešći status ispitanika je bila studentska populacija i to 56 studentata ili 98,25%, a samo jedna zaposlena osoba ili 1,75%, dok učenici, nezaposleni i umirovljenici nisu ispunjavali anketu.

Mjesečna primanja ispitanika su bila uglavnom manja do 1.600,00kn, to jest, njih 33 ili 57,89% ispitanika, zatim njih 15 ili 26,32% anketiranih osoba su imali mjesečno primanje između 1.600,00kn i 2.400,00kn. Primanja veća od 3.600,00kn je imalo 8 ispitanika ili 14,04%, pri čemu je samo jedan ispitanik imao mjesečno primanje između 2.400,00kn i 3.600,00kn odnosno 1,75%.

Od ispitanika, najviše studenata, smo došli do saznanja da Franck čajevi nisu izrazito popularni i da se konzumiraju uglavnom jednom tjedno. Statistika nam pokazuje da njih 43,86% ili 25 ispitanika, nešto manje nego pola anketiranih, konzumiraju Franck čaj jednom tjedno, zatim njih 15 ili 26,32% koristi čaj dva puta tjedno. Zatim slijedi, kako pet puta tjedno Franck čajeve konzumira 7 ispitanika ili 12,28%, isto toliko ima potrošača koji konzumiraju Franck čajeve tri puta tjedno, njih 7 ili 12,28%. Najmanje je anketiranih koji koriste Franck čajeve 4 puta tjedno, odnosno njih 3 ili 5,26%.

Najčešći razlog zbog koje anketirani piju čaj je zato što vole piti čaj, odnosno to je potvrdilo 35 anketiranih ili 61,4%, zatim slijede ispitanici koji piju čaj zbog bolesti, 26,32% ili 15 ispitanih. Njih 4 ili 7,02% piju čaj jer im je hladno, iza toga slijede oni što ne piju uopće čaj, 3 ispitana ili 5,26%. Nijedan anketiran ne pije čaj jer nevoli sokove.

Što se tiče vrsta čajeva, najviše je bilo onih koji vole vočne čajeve, odnosno 38 ispitanika ili 66,67% vole piti vočni čaj, zatim slijede biljni čajevi koji konzumiraju među ispitanicima, to jest 13 ispitanih ili 22,81% onih koji vole piti biljne čajeve. Zatim 3 ispitana ili 5,26% vole piti ritual čajeve. Samo 2 anketiranih ili 3,51% su potvrdili kako ne vole ni jedan od navedenih čajeva. 1 anketiran ili 1,75% voli piti sezonske čajeve, dok for a čajevi nisu bili popularni među ispitanicima, nijedan ispitani ne voli piti fora čaj.

Franck vočni čajeva su pokazali kako imaju izvrstan okus, dakle najviše anketiranih ga je ocjenilo s ocjenom izvrstan (5), njih je bilo 24 ili 42,86% , zatim slijedi ocjena vrlo dobar (4) koja je dodjeljena od 18 ispitanika ili 32,14%. Za Franck vočne čajeve ocjenu dovoljan (2) dalo je 7 ispitanih ili 12,5%, iza toga slijedi ocjena dobar(3) koju je dalo 6 anketiranih ili 10,71%, dok je neprolaznu ocjenu (1) dao je 1 ispitanik ili 1,75%.

Franck biljni čaj dao nam je razultat, kako bi mu ocjenu vrlo dobar (4) dodjelilo 19 ispitanika ili 35,19%, zatim slijedi nešto manja ocjena dobar (3) koju bio dalo 15 ispitanih ili 27,78% . Zatim slijedi ocjena izvrstan koju bio dodjelilo 14 ispitanih ili 25,93%, najniže ocjene bi dalo 5 ispitanih ili 9,26, točnije za ocjenu dovoljan (2), dok bi ocjenu nedovoljan (1) dao 1 nezadovoljni ispitanik ili 1,75%.

Okus Franck ritual čajeva nam je pokazao kako je najviše ispitanika dalo solidnu ocjenu za ovu vrstu čajevu, točnije ocjenu dobar (3) dalo 19 ispitanika ili 35,89%, dok bi vrlo dobar (4) dalo 13 ispitanih ili 24,53%. Najvišu ocjenu (5) dalo bi 10 ispitanih 18,87%, zatim ocjenu dovoljan dao bi 6 anketiranih ili 11,31%, dok bi nezadovoljnih potrošača bilo njih 5 ili 9,43% , to jest onih koji bi dodjelili neprolaznu ocjenu.

Okus Franck fora čajeva rezultirao je time kako bi srednju ocjenu za takvu vrstu čajeva dalo najviše ispitanih i to njih 19 ili 34,55%, zatim 15 ispitanika ili 27,27% bi dalo fora čajevima vrlo dobro ocjenu (4). Najbolju (5) i najlošiju (1) ocjenu dalo bi isti broj ispitanika, točnije njih 8 ili 14,55%, dok bi prolaznu ocjenu (2) dalo 5 anketiranih ili 9,09%.

Okus Franck sezonskih čajeva nam pokazuje kako bi isti broj ispitanika dao i solidnu ocjenu (3) i vrlo dobru ocjenu (4), odnosno 16 ispitanika ili 30,19%. Zatim slijedi ocjena izvrstan (5) koju bi dalo 13 ispitanih ili 24,53%, dok bi nezadovoljnih potrošača to jest 5 ispitanih ili 9,43% dalo neprolaznu ocjenu za Franck sezonske čajeve, a prolaznu ocjenu (2) dalo bi 3 ispitanih ili 5,66%.

Ambalaža Franck čajeva nam pokazuje da je više nego solidna, ako se pita anketirane. Dakle ocjenu vrlo dobar dodjelilo bi 25 ispitanika ili 43,86%, zatim slijedi naviša ocjena koju bi dodjelio 21 ispitanik ili 36,84%. Ocjenu 3 bi za ambalažu Franck čajeva dalo 7 ispitanih ili 12,28%. Isti broj ispitanika odnosno 2 ispitana ili 3,51% bi dao najniže ocjene za ambalažu ocjena dovoljan (2) i nedovoljan (1).

Za promociju Franck čajeva najviše ispitanika je dodjelilo visoku, vrlo dobru (4) ocjenu, točnije njih 22 ili 38,6%, zatim 21 ispitanik ili 36,84% bi dao solidnu ocjenu, dobar (3). Ocjenu dovoljan (2) dalo bi 6 ispitanika ili 10,53%, a isti broj ispitanika njih 4 ili 7,02% bi dao navišu ocjenu (5) i namanju ocjenu (1).

Što se tiče cijene Franck čajeva, došli smo do saznanja od anketiranih da je najviše ispitanika vrlo zadovoljno cijenom naših čajeva, odnosno 24 ispitana ili 41,11% dao bi ocjenu vrlo dobar (4), dok bi 18 ispitanih ili 31,58% odabralo ocjenu dobar (3). Ocjenu 2 bi za cijenu naši čajeva bi dalo 8 anketiranih ili 14,04%, dok bi 4 ispitanika ili 7,02% dalo ocjenu izvrstan (5). Najmanje je onih koji su nezadovoljni cijenom Franck čajeva, točnije njih 3 ili 5,26% bi odabralo neprolaznu (1) ocjenu.

Najčešči dodatak koji ispitanici koriste uz čaj je limun, točnije njih 36 ili 65,45%, dok bi med odabralo 31 ispitanik ili 56,36%. Zatim, uz čaj bi 20 ispitanika ili 36,36% koristio šečer, dok je onih koji nevole ništa kombinirati uz čajeve 5 ispitanika ili 9,09%. Rum uz čaj koristi 2 isptanika ili 3,64%, dok mlijeko uz čaj koristi 1 ispitanik ili 1,82%.


Na temelju samo ovog istraživanja početnu hipotezu o konzumaciji čaja među mlađim ljudima, nije moguće potvrditi. No usporedimo li ovo istraživanje s drugim istraživanjima o Franck čajevima, dolazimo do zaključka da je početna hipoteza potvrđena. Mlađa populacija rjeđe konzumira Franck čajeve od osoba srednje ili starije životne dobi. Tomu ne rezultira loša kvaliteta čajeva, nego veća popularnost drugih napitaka. U pokušaju da otkrijemo razloge ove pojave, rezultati istraživanja nisu suviše pomogli u identifikaciji problema. Prema rezultatima većina ispitanika je zadovoljna cijenom, ambalažom i drugim karakteristikama čajeva.Ipak, valja napomenuti kako je najniže ocjenjena cijena samih čajeva što može indicirati na moguć problem.

18.12.2014. u 11:14 • 8 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2014  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi